Dåligt humör går över!!!

Jag har varit på ett sånt sjukt dåligt humör i två dagar. Jag vet inte när jag var på så kasst humör senast. Det är sååå jobbigt och tar mkt energi (negativ sådan)...

Men idag vaknade jag av att tv:n stod på, någon stod i köket & grejade (det visade sig vara maken), eld i kaminen... Så det kunde ju bara bli en bra dag!!! Det kan ju vara så att han har känt vibbarna (hahaha)?!

Nu måste jag nog kolla in packningen inför helgen. Vi ska ju till Malmö hela helgen!!!! Jag vet inte sist vi var iväg över en helg, så det känns välbehövligt! Får nog gå & kolla så jag har ngt vettigt som är rent. Helgerna ägnas ju till stor del åt TVÄTT... Som syster Sara säger "Gör du inget annat än & tvättar eller viker tvätt?!"...



Mitt bästa tips när det gäller tvätt är & hänga allt som går och är nytvättat på galgar!
Vips bara & hänga in i garderober;)

(Multimediabyrån)


Kommentarer
Postat av: sara

haha! jag hörde inte ens att du verkade på dåligt humör. kan det var för att jag pratade som fasen?! ;) näää hehe...

det kan ju inte bli annat än en bra dag då! Kram!

2010-10-28 @ 08:56:49
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att jag inte pratat med dig då!!!!

2010-10-28 @ 13:03:09
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så jobbigt när man har dåliga dagar. Skönt att din gick över snabbt. :-)

2010-10-31 @ 20:25:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0