Våren kommen hos Nilssons...

Igår efter vi hade varit på IKEA, så satte jag mig & sydde gardiner till tv-rummet och köket. Tror ni inte att nålen gick sönder och jag fick något i ögat! Fick köra in till akuten och satt där till kl 00.30... Nålen hade rispat i ögat och jag fick salva... Man tror ju inte att det är sant... Men fint blev det med gardinerna i alla fall!! Ni ser ju själva!



Ny ryamatta, nya kuddar, ljus...

Det underbara tyget!!!

Idag har vi varit hos Sara & Emma. Barnen var där medans vi var och handlade mat inför den kommande veckan. Dom bakade muffins med hasselnötscremé och glasyr. Flickorna fick baka själva. Lånat några bilder från Saras blogg http://fabulousprincess.blogg.se/ Saras bil är sönder, så dom kommer ingenstans:( Så vi fick köra till dom . Alltid lika trevligt!!











Nu ikväll gjorde jag världens godaste middag!!! Det var glazade spareribs med tomat- och ananas salsa smaksatt med koriander, honung och chili. Till det serverades potatis gjorda i ugnen. Fantastiskt gott!!!! Det var recept från vår matlista:) Love it!!

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: sara

megasnyggt blev det hos er!!

2010-01-31 @ 19:20:16
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sofie

Sååå fint. Härligt med lite färg.

2010-01-31 @ 21:01:12
Postat av: Lina

Nej fy, vilken otur. Fint blev det iaf:-)

2010-02-01 @ 18:48:52
URL: http://mammaliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0