HIPP HIPP HURRA FÖR TUVA IDAG!!!

Idag blev det sång och paketöppning. Tuva fattade genast tycke för fiskspelet. Förvånade mig inte alls...

Sen åkte vi till Barnens Lekland i Karlskrona. Där var det varmt vill jag lova! Men barnen lekte så svetten öste av dom. Sen åkte vi inom Karlshamn och tog en glass på torget;)



3-åringen busar på cyklar!!



Så här glad blev Mallan!



Tuva fick inte köra bilarna själv, utan där va en vuxen tvungen att vara med. Vi fick gå igenom trafikreglerna med barnen och sedan fick dom ett varsitt körkort! Lycka!



Ja, jag vet att jag ser ut som en lycklig fåntratt, men det var riktigt kul...hahaha...



Malva "tankar" sin bil... Det gick även & köra igenom en "biltvätt"



Malva väntar vid dom riktiga trafikljusen!

Nu ligger barnen på soffan & är helt slut! Jag tror att jag med sätter mig ner en stund...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det såg ju riktigt roligt ut för en mormor mä!!!

2010-08-13 @ 17:49:05
Postat av: Sara

haha! det där såg skitskoj ut! jag vill oxååå hahahaha :D

2010-08-14 @ 10:46:12
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0