Smått & gott!!

Hej alla!!

Idag har jag suttit vid datorn på jobbet precis hela långa dagen! Vi går datautbildning sk PIM. Det är tre uppgifter vi ska göra. Ettan är jag klar med och började med uppgift nr två idag. Det är en powerpoint presentation med vissa saker som ska vara med i den. Jag hade gjort grunden och sparat hela tiden. MEN plötsligt går det inte & spara och det står ERROR i rött på skärmen...så det var bara & göra om allt igen...Men nu har jag bara ljud & spela in. Sen kan jag göra den sista!

I helgen var vi på den årliga Furumofestivalen! Där åt vi kräftor, dansade och hade kul. Men bilder har jag tyvärr inga. Tog inte med kameran dit & mina mobilbilder e helt kass...

Sen var det kalas för mamma i söndags. Det bjöds på god pastasallad, kycklingspett och jordnötssås. Efterrätten var en limepaj som var supergod:)




Fördelsedagsbarnet själv!



Sara busar med Elice & Malva!

Här hemma fortlöper arbetet med målningen... Nu har vi börjat i köket också. Målat runt fönster, tak och väggarna. Det såg för trist ut nu när hallen var målad. Får lägga in lite bilder sen...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0