Projekt målning & tapetsering!!!!!

Idag har vi dragit igång ett stort projekt. Vi ska måla taken vita, måla en del väggar och tapetsera!!! ÄNTLIGEN!! Vi gjorde inte så mycket i huset när vi flyttade in, så nu kändes det som det var dags för lite förändring. Så härligt det ska bli! Det blir nog ljusgrått i hallen, fondvägg i tv-rummet och tapet i finhallen. Så jag får väl in & kolla tapeter inom de närmaste dagarna. Återkommer med bilder...


Lägger in en bild från en härlig dag vi hade hos Sara & Emma. När man är där händer lite allt möjligt. Emma hade köpt en basketboll och det visade sig att det låg en basketplan där dom bor. Som jag har missat helt. Jag ÄLSKADE basket när jag gick i skolan, så jag blev naturligtvis som besatt!!! Dom andra satt på en bänk och undrade nog vad som hade flugit i mig...HAHAHA...men kul var det...o spela basket i flip-flop! Bilden är hämtad från Saras blogghttp://fabulousprincess.blogg.se/



Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jag var tvungen o lägga ut den :D KUL!

tack, kan behövas!



oj oj värsta projektet har ni för er nu då! :)

2009-09-02 @ 22:49:31
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0