ÖSREGN!!!

Hej där!

Klockan sju bestämde jag mig för att gå en runda. Det såg mörkt ut på himlen, men jag tog på mig regnjackan och drog ut. Efter 10 minuter började det ösregna, himlen öppnade sig bokstavligt talat! Men jag hade mp3-spelaren med mig och benen gick som trumpinnar! När jag kom upp i Boket fick jag ta av mig glasögonen, så det kändes som jag gick på styltor...hahaha... När jag kom ner för Boke backen, så tog jag ett djupt andetag och fick en kallsup!!! Då förstår ni hur det öste ner...

Macke ligger i som bara den här hemma! Han har målat halltaket. Det blir finfint! Rätt som det var hörde jag något som brakade till i köket. Macke hade då gått lös på spaljen och rivit ner den. Vi har pratat om det länge, men jag har varit tveksam. Men det blir nog bra:) Imorgon blir det fortsatt målning...



Så här ser det ut i hallen för tillfället... Väggarna kommer att bli ljusgrå.



Här är spaljen borttagen!



Min glada lilla tjej! Den stora tjejen ville inte vara med, hon bara busade.

KRAM


Kommentarer
Postat av: sara

haha vadå BUSIG!

shiit va konstigt att ni tagit ner spaljen!

2009-09-03 @ 21:03:14
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: ia

Va härligt med lite förnyelse hemma...

Jag önskar att mina ben oxå kunde gå som trumpinnar när jag är ute & går...fast utan ösregn & kallsupar förståss :)

Restaurangen på onsdag blir & Vin längst ute på piren kl 19.00...

kramen

2009-09-03 @ 22:49:51
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Sofie o Elin

Som vi har längtat.

2009-09-05 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0