Längtan efter bloggen!!!

Japp, nu va längtan för stark efter bloggen! Så nu kan alla hänga med vad som händer igen! Vi har som vanligt haft fullt upp. Nu är jag inne på min tredje jobbvecka efter den härliga semestern! I helgen var vi på kräftskiva/inflyttningsfest hos Ville. Så kul det var och så gott med kräftor!



Här höll jag på & byta skor på kvällen. Reagalen som jag är så upptäckte jag att det satt en stooor röd lapp kvar i ena skon... Anna var naturligtvis snabb med kameran!



Så här kul hade Macke det på kräftskivan, men desto mindre kul dagen efter...hrm...



Ja, det här ser ju verkligen bra ut... Tuva in action!
Bilderna är lånade av Anna!! Jag själv hade ingen kamera med mig...

Ha det så bra! Kramar till alla kära vänner


Kommentarer
Postat av: ia

Hej vännen!

Vad kul att du är tillbaka!!!

Onsdag den 9 september blir det restaurangbesök med mig i karlshamn.

Klockan 19.00 på en ännu ej bestämd restaurang.

Hoppas att du kan & vill komma :)

har försökt ringa dej men du är ju omöjlig att få tag i :)

puss puss

2009-09-02 @ 08:51:21
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: sara

haha fick macke bara var med på en minibild :D det kan han ha! :P

2009-09-02 @ 12:12:36
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Majsan !

Kul att du hittade bilderna. Jag har fler men orkar ju inte få in allt på Facebook. Ska se om jag kan maila några till dig så att du får en blid på Malva också. Ha det gott//Kram Anna

2009-09-03 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0