FALKENBERG!!

För några helger sen åkte vi ett tjejgäng till Falkenberg. Där bodde vi på Ugglarps Camping. Vi åt goda middagar, babblade, frossade i godis, vinade och åkte till Ullared!! Jag undrar om man kan ha det bättre?! Det måste nog vara den ultimata helgen för en av det kvinnliga könet...hihi...

Jag hann inte ta så många bilder mellan allt snackande...men här är några. Jessica, jag väntar på den underbara morgon bilden på mig:) hrm...



Ingela hade dukat fint & hade maten i ugnen tills vi kom upp på fredagen (hon slog för övrigt Ullaredsrekord 3 dagar i rad på Ullared...)



Här är gänget samlat!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: sara

hehe kinamurens thai är så jäkla GOD!

2009-10-24 @ 09:29:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0