VAB...

Japp, så var Tuva lite ur gängorna. Hon har haft lite, lite feber från och till men väldigt dålig i magen... Så hon har varit på gott humör förutom bajsattackerna då... Så vi var ute på fm, på lekplatsen och hade skattjakt. Det kan ju aldrig bli fel... Lunchen käkade vi ute. Ni ser ju va mysigt mina tjejer har det;) Och är det någon som undrar, så ja Tuva har fått ett nytt hårband...


Sen i em gjorde vi en gammal klassiker: Kladdkaka. Är det någon som har tips på något som tar ca 20 minuter & slänga ihop får ni gärna tipsa mig! Det är väl kladdkaka & muffins, chokladbollar som vi kör med här hemma...


Tuva öser i smeten i formen...

Och kocken Malva diskar... Mina små hjälpredor;)

Vi blir hemma imorgon med och hoppas att lilla Tuva kurerar sig under helgen. Hon längtar till dagis! "Dagis nu mamma?" frågar hon, tom när hon skulle gå & lägga sig!

Nu hoppas jag att jag får sova inatt...Tuva slog upp sina blå kl 04.00 inatt/morse...puh! Tjingeling!







Kommentarer
Postat av: sara

Dom är så duktiga! Mysungar! :)

2009-11-20 @ 07:55:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

förresten fasen vad du terroriserade min blogg haha

2009-11-20 @ 08:50:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0