Bloggar...o annat smått o gott

Gud, vad bloggar upprör på ett eller annat sätt!! Många är så emot bloggar "aldrig att jag skulle exponera mig/mitthusdjur/minabarn på ett sånt sätt" säger många. Men ändå så läser dom andras bloggar! Är inte det en form av dubbelmoral?! Helt otroligt...Nyfikna människor.

Fundera över hur många som har sin blogg sökbar på nätet. Hittar ni den ni söker? Många har sina bloggar för kompisar som bor långt iväg, för familjen osv. Då exponerar man inte sin blogg på samma vis och har inte den sökbar. Det är inte fel & lära sig lite om det man inte kan...

Nu till dagens bestyr! Idag var vi i Olofström på badlandet. Jag tyckte det var lika kul som barnen...hahaha...Tuva var skeptisk till det djupa vattnet, men i den lilla gick det bra. Efter lite mat somnade barnen på vägen hem:)

Här kommer lite bilder från Halloween! Från det ena till det andra...



Gissa vem?!



Spöket Tuva, Viktor & Malva!



Pappa Macke hade inte denna på sig under festen. Jag var rädd han skulle skrämma ihjäl barnen...

Kramelikram!


Kommentarer
Postat av: sara

folk är så jäkla nyfikna av sig, men ändå har de mage o klaga!



tur inte Macke skrämde dom med den masken, de hade ju blivit dörädda hahah!

2009-11-08 @ 20:24:09
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker jag kan ana att Viktor är tagen av stundens allvar. Hörde också att han kom i god tid till festen:-).

2009-11-09 @ 16:04:05
Postat av: Lina

Hallå!

Har kikat in nån gång, det är så gulligt och se barnen. Tänkte på det du skrev om bloggar. Tycker det verkar kul men är rädd för vad folk kan göra med ens foto. Har sett ansikten bli kidnappade till icke lämpliga kroppar tex och spridas. Inte så kul. Du verkar ha lite koll så jag måste komma ihåg att fråga om du vet om ens bilder är säkra för kopiering? En blogg utan bilder är ju inte så himmelens kul!

2009-11-12 @ 22:34:57
Postat av: sara

man kan sätta kopieringsskydd på bilderna

2009-11-15 @ 19:01:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0