Ryggskott e inget kul...

Jag fick ryggskott i tisdags kväll. I onsdags var jag hos doktorn och det är ju inte så mkt man kan göra åt det hela. Fick tabletter, som skulle vara inflammationshämmande. Men jag har fortfarande ont...bläää. Men mitt i detta så försöker jag vara positiv. Jag intalar mig själv att det snart går över. Jag går en liten runda varje kväll (det känns bättre när jag är uppe & går) annars blir jag stel...hrm...låter som jag är 90 istället för 25...hihi...

Idag ska Macke gräva avlopp åt Tony & Lina, vid deras utbygge. Så vi kör upp till dom en sväng. Jag har svårt & ha Tuva själv, eftersom jag inte kan bära henne.

Solen skiner!! Man ska ta tillvara på det lilla i livet och glädjas åt det:)


Vi hörs! Chipp Chopp (som brorsan säger....)!!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det håller jag med om, man ska även glädjas åt de små sakerna :) ha så kul ikväll!! barnfria o allt :) kramkram

2009-05-16 @ 19:27:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0