Konstigt att det bara är fredag & måndag...

...på en hel vecka. Ja, det känns så när man jobbar. Man hinner inte till jobbet förrän det är helg igen:)

Idag har det gått ganska bra & jobba. Jag är rejält förkyld, men det har gått. Nu ikväll har jag gått en sväng...helt slut efter en tur i Boket. Det är bara tre veckor kvar av terminen. Sen jobbar jag två veckor till sen är det SEMESTER!!!

Den 19 juni, i år på midsommarafton har jag & Macke 5-årig bröllopsdag. Jag tänkte börja vårt firande lite smått med bilder från möhippan!! Titta & njut...hahaha...



Här har jag precis fått på mig min första utstyrsel... Men med lite dricka i glaset går ju nästan vad som helst... Vi är på tåget in till Kristianstad.


Till allas förvåning tog jag uppdragen på väldigt stort allvar! Här läser jag en bebissaga för något för stora barn...


Japp, det är faktiskt jag uppe & boxas...mot Malin om jag inte minns helt fel. Vi var helt slut båda två! På Nöjes...något i Kristianstad. Hur kul som helst!!



Här har jag fått på mig utstyrsel nummer två!! Ja, jag är en ko!!



Här är hela det älskade gänget som gjorde min möhippa så underbart kul!! Det var precis vad Majsan gillade:)



Japp, jag kom ju i dispyt med Max (från tv-sporten på tv4)... En ko väcker uppmärksamhet vill jag lova...


Naturligtvis fick jag blanda drinkar i baren också...Lägg märket till tofsen mellan öronen...hrm...

Det är nog Ida jag får tacka för alla bilderna!! Har för mig att det var hon som var sååå flitig med kameran hela dagen.

Fortsättning följer....



Kramelikram!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka roliga bilder. Dom har jag inte sett förut!!

2009-05-25 @ 21:57:13
Postat av: ia

Hahahaha...

Du är oslagbar som Mamma Mu!

kram

ia

2009-05-25 @ 23:35:23
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Sara

hahahahah :D

2009-05-27 @ 20:54:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0