Veckan som gått...

....har varit stressig, som ni säkert förstår. Jag har inte ens hunnit gå in & skriva på kvällen. Det är fullt upp på jobbet. Fortfarande mkt kvar sen jag var ledig. Sen har vi startat upp Veckans Boktips. Så vi har varit runt i klasserna & informerat om det. Jag får ta tag i resten på påsklovet...

Det var gympa igår, men jag kan inte göra så mkt. Deprimerande...får ont i ryggen. MEN jag har faktiskt bokat tid till sjukgymnasten. Så jag hoppas att hon kan hjälpa mig! Sen har jag varit hos tandläkaren & det var som jag trodde...HÅL & laga. En tand har gått sönder & så har det blivit ett STORT HÅL i den. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna laga den. Är ju livrädd för tandläkaren...bläää. Ska se om jag ska ta lustgas...hrm...fattar inte hur den ska bli lagad...

Idag hade vi ingen barnvakt, så Macke fick gå på Röda Korset kursen själv. Malva har varit på utflykt i skogen idag. Hon hade sett olika spår efter bla rådjur. Oj, så spännande det var!

Kramelikram!




 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vicken duktig tjej att ta kort!!

2009-03-26 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0