Utedag...

I förmiddags kom mamma en runda. Tanken var att jag skulle kört in till henne, men Tuva somnade så jag kom ingenstans. Vi drack lite kaffe & snackade skit...

Annars har vi väl mest varit ute. Barnen har lekt på baksidan och sen kom en kompis till Malva. Jag klippte rosorna & lite andra blommor, medans barnen lekte. Sen gjorde vi lite muffins (till Malvas stora lycka)... Ikväll kom Tony & Lina med familj en runda. Vi var ute en stund på baksidan.

Nu har vi ätit middag, barnen har badat och sover. Nu ska jag gå & läsa lite inför veckans bokprat!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: ia

Hej gumman!

Hoppas att allt är bra med er!

kram

ia

2009-03-30 @ 13:19:02
URL: http://irin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0