Shopping & SPA:)

Jag måste börja & berätta om fredagens äventyr! Jag & barnen åkte in till Karlshamn för & hämta Tuvas pass. För vi ska ju till Lanzarote om FYRA DAGAR!!! Sen passade vi på & gå inom en supermysig affär i Karlshamn; Bus & Rackartyg. Malva skulle få vara med & välja en klänning. Vi gick runt & kollade på det mesta. Inget av Molos dög, men när vi kom till Villervallas kläder, så såg hon en klänning hon gillade. Rosa med stjärnor på. Så den fick det bli. Tuva fick en tröja och en klänning. Ni kan se det på bilderna:



På kvällen var jag & mamma bjudna på SPA-kväll hos Sara & Emma i Fridhem. Det var så mysigt. Det var tända ljus, SPA-grejor framsatta, tofflor, dukat fint för middag! Vi fick först bål & baconlindade vattenkastanjer. Smarrigt värre! Ja, ni kan se lite av Saras bilder nedan...





Så jag färgade håret, ögonbrynen, ansiktsmask, peeling, satt i fotbad och målade naglarna. Innan vi började med allt åt vi en supergod middag; kycklingfiléer, potatisgratäng, tsatsiki, sallad. När vi satt i fotbad spelade vi ett tv-spel som heter Buzz om jag inte har fel för mig. En slags frågesport. Det var superkul! Inte för att jag var i närheten av att vinna...Emma hade spelat nga gånger innan så hon slutade på höga poäng...



Kommentarer
Postat av: Sara

va snygg du e , rosa o het ;)

2009-03-01 @ 12:42:49
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Jisses, va röd du va i fejan!!

2009-03-01 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0