Packningen påbörjad...

Nu har jag börjat & packa lite till resan i nästa vecka. Mycket grejor blir det...hrm...får väl se om vi kan trycka ner allt! Jag håller på & tvätta och försöker få i ordning främst på barnens grejor. Ordentlig som jag är så har jag ju en lista & gå efter. Men Lina & jag ska jämföra lite listor...så man inte missar ngt.



Nej, nu måste jag gå & fixa till mig lite. Jennie kommer snart & hämtar mig för vi ska på Me&I-party! Jag har sett ut nga klänningar till barnen...får väl se om jag lyckas hålla mig till det! Här ser ni dom jag har tänk köpa (hämtade från Me&I:s sida)





Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken rolig blogg du har :)

Va härligt att resa till Teneriffa :)

Och visst har Villervalla fina kläder!

2009-03-01 @ 19:26:53
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0