Uggla, Uggla, Uggla!!!

Igår åkte jag in till Karlshamn på förmiddagen. Jag letade efter lite nya tröjor till mig faktiskt, för jag har inte mkt & ha på mig. Jag köpte en byxdress!!! Tyckte den va sååå fin, så jag kunde inte motstå den... Sen nga tröjor, bikini till Malva på rean, nattlinne till Tuva.

På eftermiddagen körde Ida in oss till Bellevueparken, för vi skulle kolla på Ugglas revy! Det var sååå kul! Det var längesedan jag skrattade så mycket! Om ni får tag i biljetter så gåååå!!! Vi skrattade i stort sett oavbrutet i 2,5 timme...

Sen gick jag och Macke ner till Åbron (numera Riverside...) och åt middag. Det ligger så fint nere vid vattet...Sen kom Sara & Emma, så vi satt & snackade & drack. Sen fick vi stämpel in till Harrys, så vi hann in en liten sväng innan vi åkte hem.



Japp, här är byxdressen:)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggo!!

2009-07-12 @ 18:19:54
URL: http://evahairspray.blogg.se/
Postat av: sara

diva ;D

2009-07-12 @ 18:21:58
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sofie

lika snygg som vanligt.

2009-07-12 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0