Kryssa lugnt...

Vilken korsordsnörd jag har blivit! Jag riktigt längtar tills jag får gå & lägga mig på kvällen & lösa mina korsord!! Macke är helt knäckt...jag har lite abstinens idag för jag har ingen ny tidning...haha...tantvarning när man längtar efter allas veckotidning & året runt!  Får väl dra en repa till macken & köpa en tidning...

Det är så många barn-och ungdoms böcker jag vill läsa just för tillfället. Har sett så många bra böcker, men det är svårt & hinna. Får väl ta & läsa lite på sportlovet:) Det är ju inte så länge till. Bara 5 veckor tror jag.

Tjingeling;) 

Kommentarer
Postat av: Emma

"dra en repa till macken o köpa året runt"

hahahahahha

2009-01-21 @ 15:30:09
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0