Usch för krämpor...

Dom flesta av er vet väl att jag har haft hiskeligt ont i ryggen länge. På torsdag ska jag äntligen få komma till sjukgymnasten. Hoppas att hon kan hjälpa mig & komma på vad jag kan träna. Men i helgen fick jag jätteont i handleden...jag trodde jag skulle bryta ihop fullständigt. Så idag for jag till farbror doktorn. Jag hade inflammation i handleden...bläää...det känns som om det får räcka nu!!!!

Annars har helgen varit underbar:) Marcus & Anita var i trädgården hela söndagen. Det är sååå fint nu! Njutning för ögat. Malva hade det bra hos Sara & Emma och Tuva har lullat runt ute.

Barnen har påsklov, men jag har jobbat månd-tisd. Så fantastiskt och få göra saker klara! Jag har grejat med skolans hemsida, satt upp böcker, satt in lite nya bokhyllor, skrivit ut reservationer mm mm. Men ons-tors ska jag ha läsdgr.

Håll tummarna för mig imorgon för jag ska till tandläkaren. I HATE IT!!!!

kram kram (orkar inte skriva mer med min hand)


Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till hos tandläkaren!!

2009-04-07 @ 19:56:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0