Sköna Lördag!!

Efter barnen hade åkt iväg, så körde jag & Macke iväg till Krsitianstad. Malva är tvungen att ha kläder, så siktet var inställt på H&M, Lindex & KappAhl. På H&M köpte vi flera klänningar, tights, leggings, kjol & T-shirt. Och vi hittade lite smått & gott i dom andra affärerna oxå:)

Jag hittade äntligen ett par walking skor!!! Jag har varit & provat flera gånger, men inga har känts bra. Nu blev det ett par Reebok och dom kändes sköna! Så imorgon blir det väl att ut & gå... Jag längtar ju sååå efter & träna men min rygg vill inte alls. På torsdag ska jag till sjukgymnasten & jag hoppas att hon kan hjälpa mig!!

Vi drog en repa inom EKO cxå & köpte spann & spade. Där var det folk kan jag ju säga! Sen in & hämtade Tuva i Karlshamn. Malva & Elice ska sova över...stora tjejerna. Nu precis satt dom & spelade tv-spel...hahaha...dom vill nog aldrig hem...

Här är lite bilder från i kväll!! Macke satte upp studsmattan & Tuva blev som galen!





Min älskade man!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har han gått och blivit pilot??? liknar Gos i top gun hahahahaha

2009-04-04 @ 21:45:58
Postat av: sara

vilken jädra cooling, gaylord har coolat till sig

2009-04-05 @ 08:04:32
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0