Skärtorsdag!

I torsdags hade jag läsdag. Plöjde en hel del mycket bra böcker! Flera som är perfekta till bokprat. Ibland kan man läsa flera stycken utan att man tycker att man hittar "rätt" böcker. Så det var lyckade läsdagar.

Jag var hos sjukgymnasten också och fick ett träningsschema för mina axlar. Det ska jag göra morgon och kväll. Det är helt hemskt men jag kan knappt göra dom. Ska upprepa rörelserna 20 ggr, men jag får nästan kramp. Men jag kämpar på!! Om två veckor ska jag få börja styrketräna med sjukgymnasten. Det ser jag fram emot!

På kvällen var vi inne hos mamma. Alla hade tagit med sig ngt var, så det blev påskbuffé. Gud så gott det var!!!



Här är min snygga mamma!!!



Och min lika snygga systrar!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, tack för komplimangen!

Du är inte så pjåkig sjjälv!

2009-04-13 @ 19:11:50
Postat av: Maria Sundquist

Hello!



Nyfiken på vilka böcker du ska använda till bokprat efter läsdagarna du precis haft????



Själv har jag haft en depp period, min skola ska delas från F-9 för att bli en F-6 och en 7-9. 7-9 delen ska slås ihop med en annan skola som har ett hemskt bibliotek med en gammal gubbe på 64 år som är senil... Hoppas hoppas att jag får den tjänsten för mitt älskade bibliotek ska ej ha utbildad bibliotekarie när det ej är nåt högstadie där längre, snyft!



Kram Maria

2009-04-15 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0