Inbjudan...till mig!!

Idag fick jag en glad överraskning när jag hämtade in posten! Jag och mamma är bjudna en helg till Sara & Emma på amerkansk lunch (brunch) i april! Och inte nog med det vi ska åka till Helsingör i maj:) Gud så kul & hitta på något! Det ser jag fram emot:)

Jag har inte haft något speciellt inplanerat på jobbet förutom ett personalmöte och så var jag & tittade på en föreställning som åk 7 hade i aulan. Så faktiskt har jag hunnit sätta upp en massa böcker idag och städat i ordning bland hyllorna. Det såg ut som kriget!! Sen har jag skrivit ut reservationer, fixat material till de som skriver teknikarbeten. Så lite har jag hunnit idag. Jag har bestämt mig för att arbeta 100% nu. Så from den 1 maj börjar jag heltid. Det funkar bra på dagis & jag har massa kul på jobbet, så det kändes rätt.

Vilket väder!!! Kan ju alltid hoppas att det blir lika fint i helgen:)
Kram kram


Kommentarer
Postat av: sara

hallå varför tror du vi ska till helsingör? polen hello!

2009-04-02 @ 20:30:45
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Jaså!! Det blir Helsingör!! Hihi

2009-04-02 @ 22:02:58
Postat av: sara

jaaaa rockis ska bli sååå kul:D

2009-04-03 @ 18:13:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0