Härliga söndag!!

I förmiddags körde vi igång värsta städracet här hemma! Jag var på riktigt sorteringshumör och började på Tuvas rum. Alla småbarnsleksaker åkte ner i en låda & ut i förrådet. Sen grundlig städning. Samtidigt tog Macke vårt sovrum. Anita (svärmor) kom och hämtade barnen och gick ner till Jennie en runda. TACK!! Sen hjälptes vi åt med Malvas rum. Där såg det ut som en BOMB hade slagit ner!!! Jag rensade även ut alla vinterkläder, vantar osv.

Sen hängde jag upp gardiner i finrum & kök. I rosa och limegröna nyanser. Det blev faktiskt riktigt vårigt. Sen körde Malva och jag ut till Mjällby & köpte blommor, lite pynt och så. Härligt & få lite ordning.

Efter det hämtade vi Sara & Emma (deras bil krånglar). Sen grillade vi baconlindad fläskfilé, som vi glazade. MUMS! Härlig sallad och nudlar med purjolök och sötsur sås. Gott värre:) Sen lite kaffe på det och klättring i körsbärsträdet!!



Sara var som vanligt flitig med kameran! Här är nga av hennes bilder...



Tuva var hungrig, så hon fick lite nudlar innan middagen.



Åhhh, så här gjorde jag alltid när jag var liten sa Emma och vips så var hon uppe i körsbärsträdet! Haha...barnen var inte sena på & hänga på...

Kommentarer
Postat av: Sara

nu uppdaterar du dåligt Majsan!

2009-04-29 @ 19:10:37
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0