Så var det den 1/1-10!!

Idag var alla trötta i familjen Nilsson!! Vi kom i säng sent (runt halv två) och Tuva har hostat hela natten... Macke & barnen är hos mina systrar just nu. Så faktiskt ska jag försöka & vila lite. Något som jag är helt kass på! Jag springer hellre runt & plockar i huset än går & vilar... typiskt kvinnor?!



Tuva kör i alla fall sitt vanliga race och är (som ni alla säkert vet) besatt av Sportacus!

Malva poserar!! Min stora tjej!



Malva tog lite foton. Som ni ser är hon riktigt duktig på att fota! Smilla får vara med på en hörna... Bilden är tillägnad Peppe;)

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: sofie

God fortsättning på det nya året.

Jag började det med att åka till Ullared, härlig start. kram

2010-01-02 @ 20:09:51
Postat av: Anna

Åhhh, vad Peppe kommer att bli glad med en bild på Smilla. Det var länge sedan=0). Jag ska säga till honom att han måste in och titta på din sida i kväll. Ha det gott//Anna

2010-01-04 @ 07:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0