Otur & Spikmatteberoende...

Hejsan! Jag har inte på något sätt slutat med bloggen, men skärmen till datorn gick sönder... Så nu sitter jag med en stor tv som skärm... Sen fick Macke punktering på bilen och min hårfön gick sönder. Det borde väl räcka nu?!

Jag har blivit helt totalt beroende av min spikmatta, som jag fick i julklapp av Sara & Emma!!! Jag trodde väl att det var lite båg över det, men tänkte att jag kunde ge den en chans. Jag har ju mkt ont i ryggen. Det fantastiska med den är att jag sover så fantastiskt bra! Jag sover hårt annars, men är aldrig utvilad på morgonen. Men det kan jag säga att jag är nu. Helt avslappnad. Så prova om du får möjlighet!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så du blev beroende av spikmattan! Men tusan vad bra att den hjälpte ju!! Ja de var ett tag sen nu..helgen iaf :) kram!

2010-01-14 @ 22:18:24
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0