Ny vecka...

Igår när jag kom hem, så låg det ett paket i brevlådan. Hrm...tänkte jag vad kan detta vara... Det visade sig vara en bok. Först fattade jag ingenting, men så kom jag på att jag hade varit inne på en bokblogg och fyllt i där man kunde vinna en bok. Så jag hade vunnit!!



Idag har vi haft potatis- och purjolökssoppa med pannkakor och glass till efterrätt! Vi går ju efter menyer nu, så det är väldigt spännande varje dag! Soppan var jättegod och barnen var supernöjda med efterrätten;)

Malva ville vara med på kort, så här kommer hon!

 

Tjipp Tjopp!!


Kommentarer
Postat av: sara

vad kul med vinst! :)



söta Mallan :) lägg ut receptet!

2010-01-26 @ 19:39:37
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0