Me & I party!

Innan jag åkte hem från jobbet idag så körde jag inom Rusta. Såg i annonsbladet att dom hade ryamattor där. Så det blev en i mörk rött till "data-rummet". Jag har inte hittat ryamattor i mindre storlek innan. Blev jättenöjd!

Sen ikväll var det Me&I party hos Jennie. Gud vilken besvikelse deras vårkollektion var... Det var bara två klänningar som jag tyckte var fina. Den ena fick Tuva och den andra får Malva av fastrarna i födelsedagspresent. Så det blev billigt!! Jag brukar annars gå lös på deras kläder...

Malva blev glad för idag kom Pippikläder som jag hade köpt på nätet till henne (naturligtvis på REA). En t-shirt och en klänning. Jag trodde aldrig att dom skulle passa. Stl 116...min lilla tjej...men dom satt som en smäck;) Hon behöver en verklig uppdatering av sin garderob... Får väl inhandla lite vårnytt!

Så imorgon är det FREDAG! Då fyller barnens kusin Maja 1 år. Så då blir det kalas på kvällen. Jag lägger ut en bild på Maja som Sara har tagit. Hon är sååå go där så jag tror inte att Jennie misstycker;)



Trevlig helg...om vi inte hörs innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0