Denna underbara vecka...

...börjar nu dra sig mot sitt slut. Jag har legat på den fantastiska spikmattan varje kväll denna veckan. Jag somnar direkt och är sen UTVILAD på morgonen. Så jag kan säga att humöret har varit på TOPP!!!

I måndags pallrade jag och svägerskan Jennie oss iväg på ett BodyPump pass!! Ja, ni läste rätt...hahaha... Vi kände oss som två bortkomna gamla tanter när vi steg in i lokalen och vi som har tränat så mkt förr. Men vi kom snabbt in i det hela. Det var ju bara det att man inte orkade så mkt som man en gång gjort. Kul var det, så det blev en ny tid inbokad;) Den efterföljande träningsvärken var väl mindre kul...

Idag har jag varit i Karlshamn med Sara. Jag fyndade på rean (som vanligt)...hihi... Ett par svarta manchesterbyxor till mig (som jag spanat på innan) och en ballerinaklänning till Malva för 49:-!!!!!!! Villervalla kläder till Tuva och ett par Molotights. Tror jag betalade 200:- för det! Lurvfleece till Tuva från Kappahl för 150! Jag tror att alla mina rabattkuponger gick åt..hahaha... Spara alltid dom & har i plånkan. Sara bara skrattade åt mig...



Nu i all min energi har jag börjat planera vad vi ska göra i vår och när vi ska på semester i sommar. Man kan ju säga att jag LÄNGTAR efter våren och värmen...

Så här brukar det se ut på lördagen på Rockis här hemma på baksidan... Grillning och dricka står på schemat då...hehehe...

Tjingeling;)


Kommentarer
Postat av: sara

HAHA fan vad HÄRLIGT med sol! kan vi inte åka till Helsingör i sommar oxå??



TACK för idag!!! Kram :)

2010-01-23 @ 20:20:13
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0