ÄNTLIGEN!!!!

Jag har inte kommit in på bloggen på en vecka nu! Hopplöst, men datorn bara "tuggar"...

Under veckan som har gått har vi haft mycket och göra... tagit Hepatit A (eftersom vi ska ut & resa), klippt barnen, varit på scrapp, Macke har varit & skottat snö, åkte pulka i helgen (fick naturligtvis ont i ryggen) osv osv osv... Vi har bara avlöst varandra. Så idag skippade jag pumpen. Det kändes som det var nog!

På jobbet har jag haft praoelever varje dag. Det har varit ganska oroligt på skolan, tycker jag. Hög ljudnivå...så man är helt slut i skallen när man sätter sig i bilen och ska köra hem. Men jag måste säga att spikmattan gör susen, för jag är någorlunda pigg på morgonen;)

Jag har inte pratat med någon känns det som. Får nog ta en dag och ringa folk och se vad dom gör. Men det är klart, efter vi kommer hem från resan så ska jag ju ha lite kalas... Då kan jag kanske få reda på lite om vad alla gör!!!

Nej, nu e de spikmattedags!! Tjingbaling!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tänkte på dig igår...att vi inte pratat på en hel vecka. Vi får höras i helgen.

2010-02-12 @ 07:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0