Torsdagkväll...

Jag bara älskar när det är torsdag kväll... Det är liksom en liten inledning på helgen. Nu är det fantastiskt när helgen kommer, när man är mitt i jobb & dom vanliga bestyren.

Jag fasar men i morgon är det dags för mig & åka till tandläkaren & laga ett hål. Jag är livrädd för tandläkaren & förstår inte hur man kan utbilda sig till tandläkare. Man måste ha en markaber läggning... Men idag hämtade jag mina lugnande tabletter som jag tar innan lagning. Jo, jag är så illa tvungen...

Annars går det på som vanligt. Idag har jag inte haft några klasser i bibblan, så jag har hunnit lägga in lite fler lånekort. Faktiskt har sexorna varit duktiga på att lämna sina lånekortsansökan. Så nu är det fritt fram för dom & låna:)

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0