Sommarens lista...

På en blogg såg jag en som hade gjort Sommarens lista... Jag antar utmaningen;)

SOMMAREN 2009

Bästa köpet: Hrm en svår grej det där...Jag har ju som vanligt lyckats fynda på rean! Men jag gillar min byxdress!


Sommarens låt: Ni som känner mig vet ju att jag har noll koll nu för tiden på vilka som spelar vad...

Roligaste resmålet: I sommar måste det vara alla våra härliga dagar vid stranden! Det är det bästa som finns! Lite kaffe, fika, en solstol...underbart! Och så klart semestern till Falkenberg! Regn & rusk men så härligt vi hade det!




Bästa bio: Jag är kass på & komma iväg på bio. Jag gillar det verkligen, men tar mig inte tid. Jag var dock med mamma & såg den nya svenska filmen där David Hellenius är med... "Sommaren med Göran".

Roligaste festen: Svårt & välja bland grillkvällarna! Ute är man ju inte längre...

Sommarens flirt: Den enda jag flirtar med är min älskade man!! Efter så många år är han fortfarande den jag gillar allra mest...



Bästa dagen: Då måste jag nog säga när jag & Macke var & kollade på Magnus Uggla (firade vår bröllopsdag)! Vi hade en underbart härlig dag!

Jag har lärt mig: att var sak har sin tid...

Frisyren: Jag kör med uppsatt hår på sommaren...

Väskan: Min absoluta favorit denna sommaren är den väska jag fick av pappa (som Sara & Emma inhandlat) när jag fyllde år. En svart med lång axelrem. Wonderful and goes with everything!

Plagget: Tråkigt nog måste jag nog säga min svarta kjol från H&M... Den funkar till allt!

Sommarläsning: Jag har läst en del i sommar, bla White Line Fever som är Motörhead sångarens biografi, Mr Lemmy! Vilket liv han har levt.. Sen läste jag Lyckan, kärleken & meningen med livet. Tänkvärd!

Beutyprodukten: Rengöringskrämerna från Mary Kay! Lovely...efter en dag i solen

Smycket: Strassöronhängena (ringarna)...dom har fått bekänna färg denna sommar.

Kaffe: Frukostkaffet!!

Skorna: Mina flip flop har nog trampat runt några mil... Jag har slitit ut sommarens silverfavoriter.


Chipp Chopp! som bror min säger...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

haha rolig lista, måste med göra den :)

2009-09-19 @ 19:42:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0