Busy tisdag...

Imorse åkte jag direkt in och vaccinerade mig... Jag var ganska nervös för det, men det gick bra! Jag har lite ont i armen nu, men det går väl om. Annars har jag inte känt av något ännu, förutom att jag går baklänges...


(Bilder hämtade från Multimediabyrån)

På jobbet har det varit hur mycket som helst & göra. Imorgon ska jag ha bokprat, så nu ska jag förbereda mig lite... Sen har jag praoelever på fm och ska på föreläsning på em om dyslexi. Busy, busy!

Idag spelade jag den berömda Majsans julskiva för första gången i år;) Det ska börjas i tid. Jag har bunkrat upp med glögg, så det får nog bli lite av den varan i helgen. MUMS!!!



Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha,ha du är för kul!

2009-11-18 @ 11:59:21
Postat av: sara

ååå vad mysigt jag tänkte oxå köpa glögg! julmyspys :)

2009-11-18 @ 19:41:12
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: N



man får knappt outa för svenska folket att man börjar med julen redan. Tydligen är det tabu. Bered dig på uppläxningar av diverse besserwissers...

2009-11-19 @ 17:51:10
URL: http://mysupershow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0