Veckan som gått...

Det har varit mycket som ni trogna läsare säkert förstår... Jag har fullt upp på jobbet, hem & äta, bada barnen, fixa inför morgondagen osv. Sen har jag varit på styelsemöte på dagiset, varit hos en jobbarkompis på tupperwareparty (jo, ni läste rätt...jag var ute efter muggarna med lock & sugrör...till varma dagar på stranden). Så jag har helt enkelt inte varit hemma. Idag har jag faktiskt jobbat! Har börjat heltid from 1 maj.

Annars är ju en glad nyhet att min syster har fått jobb!! Det unnar jag henne verkligen efter allt jobbsökande:)

Det börjar närma sig sommarlov med stormsteg. Fem veckor tills barnen slutar. Sen ska jag jobba två veckor till. Och snart är det Rockis...det brukar ju räknas som startskottet att sommaren har börjat. Här är en härlig bild på mig, min bror Tony och kära mamma. Vi är finklädda inför skolavslutningen...



Det är underbart & titta i gamla fotoalbum! Här är ett annat foto, men av mig och bus-Emma!!! Visst e hon go med sina lockar och busiga uppsyn! Min lilla Tuva har precis likandant hår som Emma!!



Nej, nu ska jag ladda inför morgondagen... Jag, mamma, Sara & Emma ska till Helsingborg och strosa runt!! Det ska bli sååå kul!!

God Natt & Kramelikram




Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahah vilken jäääklar lirarbild!!!!

2009-05-09 @ 20:14:53
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-09 @ 20:21:27
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: mamma

Nämen!! Föddes jag som Benjamin Button? Blir yngre och yngre, alltså!!

2009-05-09 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0