Fredagsbestyr ...

Igår åkte jag in till mamma på kvällen. Hon skulle kolla in mina eventuellt nya brillor! Vi hade väl lite delade meningar om vad jag skulle välja... Men det ska bli skönt med nya brillor. Jag har haft mina i fem år nu... och så får jag solglasögon på köpet:) JAG SLIPPER MINA CLIP-ON!!! Förresten det var Sara som hjälpte mig & välja bågar:)

Sofie hade barnen på dagen, när jag var tvungen & jobba! STORT TACK!! Malva lääännggtade till Sofie, Elin & Nils...och hon hade haft det så kul!

Jag & mamma gick en runda också. Så kul & se ngt annat än bara Norje. Kul & komma till "storstan"! Mysigt med lite the efter & babbel.

Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0