Kort resumé...

Jag har varit fullt upptagen...igen. Det är ju så när det är avslutningsveckor. Vi var i kyrkan i fredags, så nu har alla barnen sommarlov! Men jag jobbar i tre veckor till (semestern börjar v. 28).

I helgen var jag & Macke hos Lisa som är färdig undersköterska! GRATTIS!!! Vi grillade och det bjöds på goda tillbehör! Naturligtvis goda ostar, oliver & fetaost:) hihi...TACK för en trevlig kväll! Det var bara synd att vi inte kunde stanna längre. Då hade kanske jag också gått i gång på Sing Star...hahaha...

I söndags var vi med Sara, Emma, mamma, Staffan vid Långasjön och gick och gick... Till slut hamnade vi i Södra Hoka. "Mamma mamma nu har vi ju gått i flera timmar, sa Malva, jag är trött i benen"....

Här är några bilder från Saras blogg
http://fabulousprincess.blogg.se/







Igår avtackade vi en på jobbet som går i pension nu till sommaren. Och på kvällen avnjöts en god middag på Kvarnen! Glada upptåg och en härlig stämning:) Så idag har jag fått sovmorgon:)

KRAMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0