Garderobsrensning!!!

Idag försov jag mig...usch vilket sätt & vakna på. Jag skulle på utvecklingssamtal på dagis kl 7. Men jag lyckades vara där kl 7.30... Sen var det ingen diesel på bilen... Ingen bra start med andra ord!

På jobbet gick det bra. Jag har varit nere på F-2 och gallrat böcker på förmiddagen. Dom har som ett litet bibliotek där nere. Sen ska dom få renoverat & ville bli av med böcker. Det var så mycket gammalt där. Har en känsla av att det blir ännu mer & gallra efter renoveringen när allt ska upp igen...

Ikväll fick jag för mig & rensa min garderob. Mycket var uttvättat som jag har haft när jag har varit hemma med barnen. Så jag kastade två kassar med kläder. Precis när jag höll på som värst kom Sara & Emma med en liten present. Jag fick ett nytt linne med spets upptill!! Det passade & va precis vad jag behövde. I ett par gamla jeans låg det 600:- i ena fickan!!! Härligt!



Nu ikväll har Macke färgat håret på mig!! Vi får väl se hur det blir...Jag sitter & väntar på att det ska bli tid & skölja ur färgen!

Imorgon är det vår 5-åriga bröllopsdag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

gratttis!!! :)

2009-06-19 @ 09:08:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Bea

Grattis till fem år som fru Nilsson!

2009-06-19 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0