Cykeltur & NY tvättmaskin...de e lycka de!!!

Idag har jag haft läsdag. Har en bokhög, som jag skulle vilja hinna & läsa innan semestern börjar. Idag var det ju lite lyxigt för jag kunde ju sitta ute & läsa:) Underbart!

Sen har jag varit & köpt en ny tvättmaskin! Vår har krånglat länge, så nu fick det vara nog! Jag körde in & dom hjälpte mig & lasta in den i bilen. Eftersom Macke inte är hemma, så kom Tony & Johan och hjälpte mig & sätta den på plats! Tackar , tackar!! Så nu tvättar jag för fullt!!

Efter dagis idag ville Malva cykla en runda. Hon fick upp farten ordentligt, men får nog öva lite på & bromsa. Hon tror det räcker & sätta ner fötterna...lite farligt. Men det är ju så att ska Malva göra något, så vill Tuva också. Vi har ingen cykel till henne, så hon fick ju prova & sitta på Malvas. Hon vet vad hon vill den lilla rackaren!



Hon började med & sätta på sig cykelhjälmen...alldeles själv....



Sedan var det ju det här med att komma upp också...hon ger sig inte...



Sen inser hon att det kanske inte är så dumt med trehjulingen ändå...

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: sara

men åååh va sööööööt hahaha

2009-06-24 @ 21:58:40
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0