Östersjö!!!

I torsdags åkte vi in till Östersjö på eftermiddagen. Vi gick & åt, sen var det karusellerna som gällde! Idag igen! Jag var duktig & hade kameran med mig, så det blev en del bilder!



Tre förväntansfulla tjejer i karusellen! Malva, Tuva & Elice.



Tony skulle ta ett kort på mig & Macke, men vi var inte alls med...



....så han fick ta ett till!



Efter vi hade varit & åkt karuseller, så gick vi upp till torget där Nöjeskompaniet underhöll. Jag lyckades få tag i mjölkfri glass till barnen, så det blev ju rena festen!!





Sen gick vi till Tina. Sara & Emma var där, så vi hängde lite på Tinas bakgård...



"Inga närbilder nu", sa Sara. Men jag kunde ju inte låta bli...hihih...



Barnen fick nya "näsor" av Sara...



En glad Tuva & moster Sara!!

Vi gick en sväng innan vi körde hem, så Malva fick sin Spindelmannen ballong! "Vilken fest", sa Malva. "Vad är det dom firar?"...

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Sara

sööötisar :)

2009-07-18 @ 15:22:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

haha vilken skön kommentar av Malva!

2009-07-18 @ 18:21:48
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0