Bakning, matlagning & packning hela dagen lång...

Hej svejs!

Idag har jag hållt på & packa till vår semester. Jag har väl bara maten & necessärerna kvar. Det blir mkt grejor när man har små barn...

Sen har jag gjort focaccia, ciabatta, kanelbullar, köttfärssås, kamben, potatissallad... Så ugnen har gått varm hela dagen... Sen var mamma här och jag färgade håret på henne. Sara, Emma & Amigo kom mitt i detta kaos av barn och matlagning... Men Moa var & lekte med Malva & Tuva några timmar, så dom hade lite & göra med:)

Jag hoppas att min förkylning inte bryter ut "på riktigt". Har känt mig täppt idag och lite ont i huvudet...



Så nu kommer jag nog inte att uppdatera förrän i slutet på veckan. Jag vet inte om dom har datorer på campingen!

Ha en bra vecka!
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sara

MUMS!!!

2009-07-20 @ 08:05:18
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Goda bullar! Vill ha!!

2009-07-20 @ 08:42:12
URL: http://evahairspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0