Söndagsfika hos syrrorna:)

Tjingeling!

Macke hade inte känt sig bra inatt, han hade kräkt & suttit på toa...han blev bättre under fm, så vi hoppas att det inte är någon magsjuka! Vi städade i alla fall ut julen helt idag. Granen åkte ut. Jag sydde upp gardiner, slängde blommor, ja det va full rulle!

Efter vi hade käkat lunch så ringde jag Sara & Emma och bjöd dit mig & Malva! Hahaha...dom hade liksom inget & säga till om. Malva & Emma bakade sockerkaka, så det blev fika. Mums! Vi hade som alltid en massa och prata om. Tiden går sååå snabbt när vi träffas. Dom vill ju gärna har jobb, som alla andra men det är ju inte så lätt idag. Men jag tror dom kom fram till vad dom kan tänkas vilja läsa! Det är ju inte så kul och behöva leva på minsta möjliga. Hoppas målen för 2009 blir uppfyllda!!!!

När vi kom hem hade Macke gjort köttgryta & ris. Han & Tuva hade rensat kaninburen, satt in den stora tomten, tvättat jobbarbilen osv. Jag har fixat lite lunchlådor & lägga i frysen; köttfärssoppa & köttfärssås. Soppan måste jag lägga ut receptet på någon dag för den är så god! Idag hade jag i finkrossade tomater med vitlökssmak. Det blev supergott:)

Hörs!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ermin tyckte jag var helt annorlunda idag HAHA. Jag var så motiverad och vad var de mer han sa, hade framtidsplaner! haha ;)

2009-01-12 @ 21:01:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0