Sölvesborg & Middag!

Idag ville Malva iväg & leka med en kompis. Resten av familjen åkte in till Sölvesborg. Vi gick & kollade i affärer. Det var sååå längesen jag var där & gick & strosade. Jag hittade en topp till mig själv faktiskt på MQ. Vinrod/lila med svart tryck & svarta sidenband vid axlarna. Tuva fick ett par byxor från exit i våriga färger med en tröja till. Malva handlar jag inget till för hon ska ju som sagt bara gå i sina sommarklänningar (tröjor & byxor är äckliga...).... Vi hittade lite annat småplock oxå.

Sen gick vi & fikade på Kopparstädet. Dom har dom godaste räkmackorna!! Underbara!! Handlade lite mat & vin, cider.

Sen var vi bjudna hem till Tony & Lina på middag. Det blev tacos, så underbart & bli bjuden! Tackar!! Barnen lekte & lekte. De var trötta i omgångar. Anita (marcus mamma) körde & hämtade oss, så vi kunde vina lite:) Nu sover dom små liven gott i alla fall!

Sara & Emma ringde till oss för nga dagar sen & undrade om vi ville med & åka pulka & grilla korv imorgon. Men nu e ju snön borta, så det blir nog inget. Så trist att det inte kunde varit lite snö. Barnen tycker det e så kul!

Ha det så bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0