Så var det dags...

...för mig att börja blogga! Lillasyster har fixat sidan så nu är det bara att börja & skriva!

Jag har varit föräldraledig i nästan 1,5 år och imorgon ska jag börja JOBBA!! Gud då kommer man in i svängen & ska lämna/hämta barn, planera lunch att ta med sig, kläder ska va rena och så ska jag vara i tid på jobbet! Det känns som ett skämt & behöva stiga upp tidigt. Jag och mina flickor Malva & Tuva brukar sova till kl 9...

Men det hade gått jättebra på dagis för lilltjejen Tuva idag. Social tjej som vet vad hon vill!

Nej, nu är det dags & gå & fixa lite inför morgondagen. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fiiiii faaaaan :)

2009-01-07 @ 20:11:42
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Jisses, vilka flickor jag har! Ska jag nu ha jobb att läsa din blogg med!!!Är för nyfiken för att låta bli! Lycka till!!

2009-01-07 @ 22:12:17
Postat av: Jenny

Sara sa att hon lurat på dig en blogg också. Haha! Ska bli kul och läsa. Kände inte igen dig i kstad du pratade "för fint" för att komma ifrån N (skriver inte ut hela där du bor.) O sen va du så mörk i håret o jag hade för mig att du va brunhårig när vi va hos er. :) så jag vågade inte hälsa! haha! Hoppas första dagen på jobbet går bra! du lär ha två trötta tjejer ikväll i alla fall. :) /Jennie, som va hos er på sweden rock. :)

2009-01-08 @ 16:22:08
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0