Svårt &komma in...

...på bloggen. Jag har inte kommit in på flera dagar. Datorn bara krånglar...bläää! Det är kanske dags för en ny. Vi får väl fundera på det & kolla i mellandagarna.

Helgen var jättebra! Sara hade ordnat en överraskningsfest för Emma, för hon har fyllt år. Jag körde in och drack alkoholfria öl för & komma i stämning! Det var jättekul & komma iväg lite & bara sitta & babbla. Sen fick Tina dansa till Lilli & Sussie med mig...hahaha... Jag lånar lite bilder från Saras blogg:
http://fabulousprincess.blogg.se/



Vid 21.30 var ljudnivån HÖG och jag funderade på & köra hem. Men jag kom ju inte iväg förrän kl 23.00... Tack för en trevlig kväll!!

I söndags var vi på julmarknad i Sölvesborg och på julskyltning. Fikade och hade allmänt mysigt:)


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha wild & crazy! paarteey :)

2009-12-07 @ 07:13:21
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0