Hej svejs!

Äntligen gick det & komma in på bloggen idag...ni som hänger med vet att vi har lite problem med vår gamla dator...Den vill inte riktigt som vi vill.

Vi har varit sjuka & åter sjuka om vartannat i en månad nu. Malva var jättedålig för 2 veckor sen. Hon åt inget på en hel vecka...jag fick panik och åkte in till doktorn med henne. Hon var jätteröd i halsen och körtlarna var svullna. Därför hon inte åt stackarn. Sen hostade hon, kräkte slem...ja, usch det var hemskt. Nu är jag inne på min andra förkylning. Inget vidare, men börjar känna mig lite piggare;)

Så som ni förstår har vi inte gjort speciellt mycket på sistone. Det har inte varit mycket julstämning. Men i helgen ska vi fixa gran, försöka hinna med lite julgodis, slå in dom sista julklapparna. Vi har gjort några tappra försök till att förbereda för julen mellan sjukomgångarna!



Här är vi i full gång med pepparkaksbaket! Det är alltid en form av härligt kaos när vi bakar pepparkakor! Här är Tuva lejon mitt i allt...

 

Som ni ser ger Sara järnet. Emma låg på soffan och tog igen sig...gjorde några inhopp och petade lite på degen...Samma procedur varje år!



Detta är från Luciatåget på dagis! Tuva ville inte alls vara Lucia "Jag pepparkaka, Tuva pepparkaka" som hon säger. Så det fick det bli!

Ha det så bra!
Tjing!!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha vi är galna! :D

söta mallan o tuvis var:)

2009-12-19 @ 10:57:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0