Måndag & jobb!!

Idag har jag varit & jobbat. Det var trögt & komma upp i morse. Jag är ju ingen morgonmänniska... Macke är hemma med barnen ännu. Dom är inte bra än och inte han själv heller för den delen. Det är segdraget...

Det är ju ingen som går in & tar mitt jobb när jag inte är där, så det var mkt & göra idag. Hur mkt böcker som helst & återlämna, post, mail, bokbeställningar osv. Så dagen har gått himla snabbt. Jag gillar när det är mkt & göra.

Jag fick biobladet idag. Funderar på & gå och se Valkyria med Tom Cruise. Den verkar bra (och sen har jag ju alltid varit lite småkär i Tompa...hihi).





Nej, nu ska jag gå & umgås lite med mina barn & man. Får väl sortera lite tvätt oxå innan läggdags:) Så kul, så kul!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg att du röstat :) tackar :D

jag var o hämtade min bil vid halv 10 idag, visste inte att nån var hemma hehe.

2009-02-02 @ 20:28:34
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: mamma

Säg till om du behöver barnvakt för att gå på bio!!

2009-02-03 @ 09:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0