UPPDATERING!! SVIMMA INTE...

Hahahaha...ja uppdateringen av bloggen går väl si sådär. Det har varit mycket nu ett tag. Jag jobbar ju heltid, kommer hem, äter, plockar, är med barnen...sen är man helt slut. Sen har jag varit iväg på allt möjligt på kvällstid också. Inte mycket tid & sitta framför datorn.

Nu är jag förkyld, vilket känns skittrist. Jag hatar & vara helt matt i kroppen, inte orka göra allt det man vill. Sen allt jäkla tjafs om svininfluensan kan ju knäcka en. Jag har nog läst allt som går & läsa om vaccinet. Nu har vi bestämt oss för att ta sprutan. Punkt slut!

Idag har vi haft en bra dag, fastän jag inte var på topp. Barnen & jag steg upp kl 06.00... Vi kollade på Macka Packa (va annars...) och Tweenies. Sen var det dags för frulle. Och vi hade absolut ingenting hemma. Handlandet av mat har legat på sparlåga...hrm... Men vi fick ihop det ändå. Sen har Macke och barnen varit ute i trädgården och jag har börjat beta av det enorma tvättberget Arne. Dammsugade och plockade, bytte sängkläder i barnens sängar osv. När Tuva sov körde Macke & Mallan till Karlshamn. Där fick hon en helt ny stass! Klänning, bolero, väska, skor & diadem!! Går det så går det... Sen var det storhandling!

Ni ser ju vad fin hon är!! Bilden är lånad från Saras blogg: http://fabulousprincess.blogg.se/





Sen kom Sara & Emma plus Migan så klart. Alltid lika trevligt. Dom hann med & måla, fika, leka Betty (dvs frisör), rita, äta middag, glass till efterrätt och så babbla lite förstås!!

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: sara

haha så jäkla söt. mall-fis

2009-10-18 @ 10:48:10
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sara

du jag borde göra om din blogg nån dag, den e helt somrig oxå.

2009-10-19 @ 08:36:26
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sofie

kanske man skulle få följa med Macke till stan.

2009-10-19 @ 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0