Tre kalas på en dag...puh...

Idag har det varit en riktig kalasdag...Vi började dagen med att köra barnen till dagis-kompisen Viktor som hade 4-årskalas. Jag & Macke drog vidare till kyrkan där det var dop för Jennie & Mattias lilla tjej Maja Havanna. Sen var det och hämta barnen...vidare hem till Jennie & Tise och där åt vi supergod middag och tårta.

Efter det åkte vi till lilla Liam, som fyller 1 år idag!!! Stora killen nu... Där lyckades vi klämma i oss ännu lite tårta och kaffe....

Så nu ikväll har jag plockat (det vanliga...hrm...) undan, gått en runda. Så nu är jag ganska trött!!!



Idag hade jag en helt ny outfit! Klänning från Esprit, ny vit kofta från Kappahl, spännen fått av Sara, skor från H&M (supersköna för 98:-!!) och smycken från Glitter. Så jag fick posera för Sara...haha...



Lilla Maja är ett riktigt charmtroll!! Här flörtar hon med Macke!







Macke & Linn var faddrar & Helén var gudmor!



Svägerskan Jennie, Majas mamma!!



Jag & Macke kör en "Sara & Emma-posering"...hihi...

KRAM
&
God Natt

Kommentarer
Postat av: sofie

2009-05-11 @ 08:47:39
Postat av: sofie

Fina bilder.Missade tyvärr dopet, har jobbat hela helgen.Lyckades att klämma in en dagis-städning oxå.

Ha det bra.

2009-05-11 @ 08:51:56
Postat av: Emma

Han den där prällen har så fint hår.

2009-05-12 @ 12:12:11
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0