Idoler på tåget!!

När mamma åkte hem från Stockholm i förra veckan, så satt Lili & Sussie bredvid henne!! Hon sms:ade mig och frågade m hon skulle fixa en autograf...visst tänkte jag det gör hon aldrig. Men tji fick jag!!!  Dom skrev i min bok som mamma hade lånat av mig och så fick jag ett signerat kort av dom...hihi...där står det "Till Maria från Lili & Sussie"! Hon hade sagt till dom att dom hade varit mina stora idoler (och att jag var 34 år nu...hrm...), men att jag skulle bli glad för en autograf. Dom var visst jättetrevliga:)

Tack till min söta mamma:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vassego, till min söta kicka!!

2009-05-23 @ 20:56:00
URL: http://evahairspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0