Holje marknad...

Idag var jag riktigt dålig när jag vaknade. Förkyld & hosta...bläää... Men jag ville verkligen med till Holje. Vi hade lovat barnen och dom hade sett fram emot det. Vi gick & kollade lite bland stånden och Malva & Elice åkte karuseller. Malva tyckte att "masken" var den bästa (berg-och-dalbanan). Hon är inte ett dugg rädd för & åka karuseller! Efter lite mat så körde vi hem.

Jag la mig kl 13 och sov till 16... Macke tog barnen själv på min kusins kalas. Det brukar alltid vara så trevligt där. Men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Malva & Tuva hade trivts som bara den och kom hem med en varsin godispåse...

Så jag har haft en ganska trist dag, som ni förstår, men hoppas att morgondagen blir bättre. Nästa vecka har jag mycket både på jobbet och på kvällarna. Så jag hoppas jag piggnar till!

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0