Heldag i solen!!!

Jag har blivit förkyld-igen...bläää. Jag tyckte allt kändes sååå trist, men så kom Sara, Emma & Amigo. Då blir man allt lite uppiggad! Dom är som en vitamininjektion:)

Dom städade sin bil och jag fick med lust, så efter dom var klara städade jag min (eller vår...) bil. BÅDE insidan OCH utsidan!! Så den blev så fin, så fin! Vi åt lite lunch, drack kaffe och bara var...underbart! Tack för en härlig dag:)



Amigo blev helt slut efter att han hade lekt med Sigge (grannhunden) och nosat en hel del på kaninen...



"Ta på mig då, ta på mig då" säger Malva så fort kameran åker fram...undrar vem hon har det efter...hihihi...



Sara pressar i solen!!



Malva hjälpte till & tvätta Saras och Emmas bil...till slut hade hon bara tröja och trosor på sig... Hon njöt av & få kladda med vatten...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha vilken bild du tog på mig då! :D

2009-05-22 @ 07:19:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0